۱۳۸۸ خرداد ۱۳, چهارشنبه

حماقتی كه می‌تواند برای احمدی‌نژاد گران تمام شود

در مناظره‌ امشب صداوسیما حتی در گرفتن نماها از چهره كاندیداها بی‌طرفی را رعایت نكرد و وقتی موسوی روبه دوربین و با مردم حرف می‌زد، تصوير با قطع به دوربين ديگر به نمای باز قطع می‌شد. يا در میان حرف‌های موسوی بارها تصویر لبخند مضحك احمدی‌نژاد و لب‌های غنچه‌ای او به نمایش ‌آمد. اما دراين بين احمدی‌نژاد حماقتی را مرتكب شد كه در یك كشور پیشرفته می‌توانست سبب از دست دادن محبوبيت و درنهايت باختش در انتخابات شود. حركت او نمایش برگه‌هایی با تصویر همسر میرحسین بود؛ همسری كه برخلاف همسر احمدی‌نژاد نقطه قوت موسوی است و همین چندساعت قبل در دانشگاه آزاد یك سخنرانی بی‌نظیر را انجام داده كه مثل همیشه صداوسیما از كنار آن گذشته. احمدی‌نژاد به دروغ اعلام كرد كه درس خواندن رهنورد هنگام كار غیرقانونی بوده، درحالی كه هیچ منع قانونی برایش وجود ندارد. بعد از آن‌هم با طناب پوسیده مدارك جعلی رجانیوز و فارس درچاه افتاد و اشاره كرد كه همسر موسوی بدون كنكور وارد دانشگاه شده. درحالی كه خود احمدی نژاد كسی است كه بدون كنكور وارد مقطع دكترا شده.

البته تفاوت بین یك كشور پیشرفته و كشور عقب مانده همین است كه در یكی یك جمله در یك كمپین كوچك انتخاباتی به ریزش آرا و كاهش محبوبیت یك رئیس جمهور می‌انجامد و در دیگری متهم كردن و افترا زدن به شخصیت‌ها، همسر و خانواده‌شان در تنها رسانه دیداری كشور با كوچك‌ترین عكس‌العملی مواجه نمی‌شود. یادتان باشد، میشل اوباما در یكی از كمپین‌های انتخاباتی اوباما از رابطه‌های غیراخلاقی شوهر هیلاری كلینتون سخن گفت و سبب ریزش آرای اوباما در نظرسنجی‌ها شد. تهتمت‌های احمدی‌نژاد به كرباسچی، رفسنجانی و خاتمی و خانواده آن‌ها بسیار شدیدتر از یك جمله میشل اوباما بود. آیا امشب حرف‌های بی‌پایه احمدی‌نژادهفته آينده بر ریزش آرای او تاثیر خواهد گذاشت؟

۷ نظر:

ناشناس گفت...

میر حسین که چیزی نداشت بگه .

سوسک شد .

ناشناس گفت...

احمدی نژاد ثابت کرد که یک بیمار روانی است.

وانا wanna_talk_to_you@yahoo.com گفت...

سلام . حیف که آی پی من می ماند و نمی توانم مدرکی ارائه کنم ...

اما یعنی شما می خواهید بگویید ما اصلاح طلبان در این سالها که گذشت دنبال اصلاحات واقعی بودیم؟ من می گویم ما دنبال فرم بودیم تا رفرم ، دنبال اصلاحات ظاهری و اشرافی گری بودیم تا درد مردم . آگاهی بخشی سیاسی آمپول نبود که یک مرتبه خواستیم به مردم تزریق کنیم .

می گویید حرف های محمود در مورد هاشمی و پسرانش و ناطق نوری و ... دروغ بود؟ سری به دفتر رئیس مترو بزنید ... کمی با مرعشی آشنا شوید ... پرونده پالیزدار را به خاطر بیاورید ...

انگار خیلی خیلی زمان می خواهد تا کسانی که در کشور ما داعیه ی اصلاح طلبی و سازندگی و کارگذاری(کارگزاری؟) دارند بفهمند که درد مردم ما رنج آنها از بی عدالتی است نه چیز هایی که در ذهن داریم و برای خودمان که شکم سیری داریم جالب است

جناح محافظه کار موسوی را جلوانداخت ، قربانی خوبی بود اگر به هدفش میرسید که چه عالی اگر نه هم که هیچ ، خاتمی خوب خودش را کنار کشید . این جناح هرگز گرسنه نخواهد شد که عاشقی از یادش برود.

مشخص نبود که موسوی تسلط ندارد؟ چیز ، چیز ، چیز را دیدید؟ حرف از پرونده سازی می زد در حالی که اینها را محمود نساخته ، اینها حاصل یک عمر تلاش مافیای کشور است ...

حرف زیاد دارم اما فرصت نیست . امیدوارم اصلاح طلبی کشور روزی به این نتیجه برسد که تخریب باعث فزونی صفراست . مرعشی را یادتان است؟ حالا هم که دختر هاشمی به محمود می گوید کوچولو .

خوشحال می شوم بیشتر با هم در ارتباط باشیم. مرسی

ناشناس گفت...

عزیز من، چرا در نوشته ات اینقدر تو سر مردم ایران می کوبی و هی می گی فلان کشور پیشرفته اینجور و ما اونجور؟
به قول مهندس موسوی دیگه باید این گفتمان را عوض کنیم. ما باید به فکر "تغییر" و "تعالی" ایران باشیم و از "پرونده سازی" بپرهیزیم. لطفا بحای ایراد گرفتن از ساختار ایران و جامعه راهکار ارائه بده نه عیب گیری و مقایسه سرزنش آمیز.

ناشناس گفت...

سوسک شد ............یعنی چی تخریب شخصیت بازی با ابروی خانوادگی .ایا خوشت میاد کسی درباره ناموس دیگری اینطوری صحبت کنه حتی اگه بر حق باشه یه ایرانی با غیرت به هیچ وجه این را قبول نمی کنه.تحمت زدن به دیگران برای جذب رای این یه نوع بد اخلاقی انتخاباتیه و روش جوانمردانه ای نیست .باید مرد باشیم واز برنامه ها و طرح هایی که برای رفع مشکلات مردم داریم صحبت کنیم نه مثل بچها به جان هم بیفتیم وباعث مغشوش شدن ذهن مردم نصبت به مسئولین شویم.من بسیار ناراحتم که خدای نکرده عده ای باتوسل به این حرف ها بخود جرات لب به سخن گفتن درمورد شخصیت های دیگر نظام مقدس اسلامی را بدهند.واین موجب نا امنی وسوء استفاده دشمنان خارجی ودا خلی است توصیه من این است که در این موقع حساس برای جذب بیشتر رای مردم تلاش کنند نه اینکه موجبات بد بینی مردم نسبت به مسئولین نظام مقدس اسلامی شوند.

ناشناس گفت...

ریزش رایی در کار نیست .

من تا دیشب طرفدار میرحسین بودم و عکسش به ماشینم بود ولی الان دیگه نه!

ناشناس گفت...

واییییییییییی

بايگانی وبلاگ

Free Blog CounterFMN
Free counter and web stats