۱۳۸۸ خرداد ۲۵, دوشنبه

تو را خدا ببینید کی به کی می‌گوید ضدانقلاب و صهیونیست!

روزگار عجیبی شده. همین روزهاست که پیرزن دجال با ریش و سبیلش پیدایش بشود و کار را یکسره کند. شاید هم با لباس مبدل آمده و دور دوم را دارد شروع می‌کند!
آدم زورش می‌گیرد می‌بیند احمدی‌نژاد به موسوی و کروبی و رضایی می‌گوید ضدانقلاب و ضدنظام و کروبی و موسوی را همکار امریکا و صهیونیست و خودش را انقلابی می‌خواند. جالب است بدانید وقتی رضایی فرمانده سپاه پاسداران بود، احمدی‌نژاد فرمانده یک گروهان صدنفری بود. وقتی موسوی نخست‌وزیر بود، احمدی‌نژاد بخشدار یک بخش صد خانواری بود. وقتی هم کروبی رئیس مجلس بود، احمدی‌نژاد معاون فرماندار خوی بود. بارها اشاره شده که منزلت موسوی نزد امام خمینی ده‌ها برابر رئیس‌جمهورش بود که حالا شخص اول مملکت است؛ چه برسد به احمدی‌نژاد که اصلا به بیت رهبری راهش نمی‌دادند. جالب است که هرسه این افراد سوابق انقلابی در رژیم شاه دارند و زمانی‌که پسرک در روستای آرادان مشغول تیله‌بازی بود، چندین بار به زندان رفته بودند.
ای خدا ببینید کی به کی می‌گوید ضدانقلاب! دیروز بهزاد نبوی را به جرم اخلال و تشویق مردم به شورش گرفتند. آقای سردار رادان، شما وقتی نبوی 24 ساعته نزد امام خمینی بود و در همه عکس‌های دولت موسوی در کنارش دیده می‌شد، زیر اتاقک‌های پل خواجو مشغول چه‌کاری بودید؟ اگر نبوی که از پایه‌گذاران انقلاب است ضدانقلاب است، انقلاب دیگری در ایران رخ داده که درست ضد انقلاب سال 57 است!
من مانده‌ام که چطور انقلاب مخملی جرم است و خیانت به نظام، اما کودتای مخملی تحسین‌برانگیز است!

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ

Free Blog CounterFMN
Free counter and web stats