۱۳۸۸ خرداد ۲۶, سه‌شنبه

هشدار: گروه‌های فشار فعال شدند؛ حمله شبانه به مراكز‌دولتی، بانك‌ها، مخابرات و مجتمع‌های مسكونی!

گروه‌های فشار ظرف دو، سه روز اخیر فعال‌تر شده‌اند و متاسفانه رویه‌ای را پیش گرفته‌اند كه مقابله با آن‌ها بسیار دشوار است. این گروه‌ها در ساعت‌های 2 تا 3 نیمه‌شب به مراكز دولتی حمله می كنند و هرچه در آنجاست را نابود می كنند. جالب این‌كه از نیروی انتظامی كه هزاران سرباز را برای راهپیمایی آرام مردم بسج كرده بود، در این حمله‌ها خبری نیست. هدف هم معلوم است: تخریب‌ها را به‌گردن اصلاح‌طلبان انداختن. آن‌ها دیشب علاوه بر بانك‌ها و مغازه‌ها، به چند مجتمع آپارتمانی از جمله سبحان حمله كرده‌اند و با شكستن شیشه اتومبیل‌ها ضبط صوت و اقلام موجود در آن را به سرقت برده‌اند. آن‌ها در حمله به فروشگاه‌ها هم كالاها را ربوده‌اند. دیشب علاوه بر این محل‌ها، گروه‌های فشار به مراكز مخابرات هم حمله كرده‌اند و گفته می‌شود بعد از قطع كردن اس ام اس، موبایل و فیلتركردن سایت ها و كندكردن سرعت اینترنت، آن‌ها به قطع تلفن‌های ثابت هم فكر می‌كنند. تنها راه مقابله با گروه‌های فشار، گماردن شب‌گرد و نیروهای مردمی برای مراقبت است. لطفا به فكر كمك گرفتن از نیروی انتظامی نباشید؛ اگر هم این نیرو حاضر شود، به حمایت از آن ها شما را مورد مواخذه قرار می‌دهد. در ماجرای 18 تیر همین اتفاق افتاد: در خیابان‌های تهران طی روزهای بعد از حادثه هركسی دیده می‌شد جز دانشجویان. و متاسفانه آن حركت به دلیل همین حركت های ویران‌گر گروه‌های فشار كه با چماق به‌جان مردم می‌افتادند، شكست خورد. مشخص است كه حركت آرام مردم توسط قشر تحصیل‌كرده و افراد آگاهی كه بزرگ‌ترین تخریب‌شان آتش زدن سطل‌های زباله و كندن چندمتر نرده در خیابان بوده است، صورت می‌گیرد. نگارنده در بازديد از مراكز دولتی و بانك‌ها، متوجه انفجاری شد كه كاملا برنامه‌ریزی شده بوده و از ادوات نظامی در آن‌ها استفاده شده بود. شبكه‌های تلویزیونی فارسی هم متاسفانه برای بزرگ نشان دادن كار مخالفان دولت، مدام آتش زدن مراكز را با حرارت تمام به‌گردن آن‌ها می‌اندازند. خوشبختانه امروز عیسی سحرخیز توضیحات خوبی درمورد افرادی كه ریش خود را اصلاح می‌كنند و با تی‌شرت به مراكز حمله می‌كنند، به صدای امریكا داد. اما این كافی نیست. ديده شده برخی از افراد ناآگاه ازاين موضوع به اين شبكه ها زنگ می زنند و برای بزرگ نشان دادن كار كودكانه خود، می‌گويند كه با كوكتل مولوتف و سلاح‌های مختلف به افراد نيروی انتظامی و مراكز دولتی حمله برده‌اند. متوجه باشيم كه آب در آسياب دشمن نريزيم كه همين نكته كوچك سبب شكست سختی خواهد شد. چند روز است كه صداوسيما حمله وحشتناكی را با عنوان به‌هم خوردن امنيت كشور و حمله به جان و ناموس مردم آغاز كرده است. اميدواريم مردم فريب اين‌گونه خبرها و مصاحبه‌ها را نخورند. خيلی جالب است كه صداوسيما بعد از سال‌ها به ياد مريض بودن مردم افتاده! از آن جالب تر مصاحبه با پيرمردی بود كه می گفت سه ماه است منتظر دريافت پولش بوده ولی حالا كه پولش را همين امروز به‌حساب ريخته‌اند، به يك بانك آمده اما می‌بيند كه دستگاه خودپردازش خرد شده!

حركت های اخیر را كارشناسان سیاسی الگوبرداری شده از مدل روسی می‌خوانند. با همین شیوه، در شوروی سال‌ها مخالفان استالین به‌جرم برهم زدن نظم و به‌خطرانداختن نظام سركوب شدند. مدل قبلی كه ربودن روشنفكران و فعالان سیاسی و قتل‌های زنجیره‌ای بود، به مدل اسرائیلی معروف بود كه طی آن اسرائیلی‌ها سال‌ها رهبران جنبش فلسطین را ربودند.

۳ نظر:

مسعود منور گفت...

قرار است گردان عاشوراهای بسیج و ... با الگوی 18 تیر(کوی دانشگاه تهران)خودشان بزنند بشکنند بعد بیایند جلوی دوربین صداوسیما دایه دلسوز تر از مادر شوند. اگر منزل شما بر خیان یادگار امام باشد میبینید که گروههای 50-100 دو نفره موتور سوار ساعت 1-2 صبح و پس از اینکه ترتیب خانه و ماشین مردم و مجتمع های سعادت آباد و شهرک غرب را داده اند چماق بدست دارند به پایگاههای بسیج جنوب شهر برمیگردند. این عده که البته نون و نمک احمدی نژاد را خورده اند و او را حتی بیشتر از رهبر قبول دارند ولی قربت الی الله به خانه و حریم زن و بچه مردم تجاوز میکنند. هرچند اکثر آنها سواد کمتر از ابتدایی و راهنمایی دارند( و از اینرو نمی توانند خوب تحلیل کنند) نمیدانند جزیی از سناریوی حذف بعضی سران ناخالص ارشد سپاه شده اند. به آنها القا کرده اند جمعی بی دین میخواهند فساد و فحشا کنند و ... و چون بیشتر آنها به لحاظ مالی جز اقشار ضعیفند طوری روی ماشین های مدل بالا و منازل زیبا و آدمهای مرتب و باکلاس موسوی زوم کرده و ضربه میزنند و حمله میکنند تو گویی با بعثی ها و آمریکایی های متجاوز میجنگند(احتمالا فکر میکنند ساکنان ولی عصر و سعادت آباد و ... همان قشری هستند که احمدی نژاد رابین هود قراره ترتیبشون را بده اومدند کار را شروع کردند!). وقتی صداوسیما و روسای گردان مربوطه بسیج به آنها القا میکنند که مردم( با دست خالی و شعار لابد) به فلان پایگاه بسیج حمله کرده اند، مواظب باشید به شما حمله میکنند و ... نمی دانند بازیچه دستان کثیف احمدی نژاد، سردار افشار و ضرغامی سانسورچی شده اند. خوشبختانه بسیجی های استخواندار و ایثارگر جبهه رفته موضوع را فهمیده اند و بر خلاف ماجرای کوی دانشگاه اکثرا خود را از این قائله کنار کشیده اند. بیشتر این اقدامات را شریعتنداری شکنجه گر کیهانی و حسینیان و محافل انصار حزب اله که کلاه های زیادی از قبل دولت احمدی نژادی بافته اند هدایت میکنند. هشیار باشید. شعارهای ساختار شکن نظیر توهین به شخص رهبری و ... همانقدر بهانه به دست آنها میدهد که الله و اکبر آنها را خلع سلاح میکند. این جمع با این مشخصات همواره به جمع های کوچک مردم حمله کرده اند بنابر این پایان تجمعات و موقع تفرق بیشتر مراقبت نمائید. لطفا این تحلیل را که از یک بسیجی قدیمی جنوب شهری مطلع است است در بالاترین و جاهای دیگر به اطلاع هموطنان برسانید

مسعود منور گفت...

با هماهنگی و تقسیم کار با نیروی انتظامی قرار است گردان عاشوراهای بسیج و ... با الگوی 18 تیر(کوی دانشگاه تهران)خودشان بزنند بشکنند بعد بیایند جلوی دوربین صداوسیما دایه دلسوز تر از مادر شوند. اگر منزل شما بر خیان یادگار امام باشد میبینید که گروههای 50-100 دو نفره موتور سوار ساعت 1-2 صبح و پس از اینکه ترتیب خانه و ماشین مردم و مجتمع های سعادت آباد و شهرک غرب را داده اند چماق بدست و در معیت گشت های پلیس دارند به پایگاههای بسیج جنوب شهر برمیگردند. این عده که البته نون و نمک احمدی نژاد را خورده اند و او را حتی بیشتر از رهبر قبول دارند ولی قربت الی الله به خانه و حریم زن و بچه مردم تجاوز میکنند. هرچند اکثر آنها سواد کمتر از ابتدایی و راهنمایی دارند( و از اینرو نمی توانند خوب تحلیل کنند) نمیدانند جزیی از سناریوی حذف مردم سالاری و آلت دست بعضی سران ناخالص ارشد سپاه شده اند. به آنها القا کرده اند جمعی بی دین میخواهند فساد و فحشا کنند و ... و چون بیشتر آنها به لحاظ مالی نیز جز اقشار ضعیفند راحتتر میشود آنها را جهت داد. طوری روی ماشین های مدل بالا و منازل زیبا و آدمهای مرتب و باکلاس موسوی زوم کرده و ضربه میزنند و حمله میکنند تو گویی با بعثی ها و آمریکایی های متجاوز میجنگند(احتمالا فکر میکنند ساکنان ولی عصر و سعادت آباد و ... همان قشری هستند که احمدی نژاد رابین هود قراره ترتیبشون را بده، اومدند کار را شروع کردند!). وقتی صداوسیما و روسای گردان مربوطه بسیج به آنها القا میکنند که مردم( با دست خالی و شعار لابد) به فلان پایگاه بسیج حمله کرده اند، مواظب باشید به شما نیز حمله میکنند و ... نمی دانند بازیچه دستان کثیف احمدی نژاد، سردار افشار و ضرغامی سانسورچی شده اند. خوشبختانه بسیجی های استخواندار و ایثارگر جبهه رفته موضوع را فهمیده اند و بر خلاف ماجرای کوی دانشگاه اکثرا خود را از این قائله کنار کشیده اند. بیشتر این اقدامات را شریعتنداری شکنجه گر کیهانی و حسینیان و محافل انصار حزب اله که کلاه های زیادی از قبل دولت احمدی نژادی بافته اند هدایت میکنند. دوستان هشیار باشند. شعارهای ساختار شکن نظیر توهین به شخص رهبری و ... همانقدر بهانه به دست آنها میدهد که الله و اکبر آنها را خلع سلاح میکند.
این جمع با این مشخصات همواره به جمع های کوچک مردم حمله کرده اند بنابر این پایان تجمعات و موقع تفرق بیشتر مراقبت نمائید.
دوستانی که تاکنون از خود میپرسیدند القاعده با چه انگیزه و امیدی به خودش بمب میبنده و نمازگزاران شیعه و زن و بچه ها را منفجر کرده و میکشد با دیدن رفتار این افراد که به هرحال جزیی از ملت هستند، میتوانند ببینند اعتقادات مذهبی چه شمشیر دولبه ای است . یا علی چقدر در تنها حکومت شیعی تنهایی که با شعار حیدر حیدر دوستدارانت را میکشند.!!

ناشناس گفت...

هشدار در مورد خطر مهم پیش روی حرکت سبز


برنامه ای برای ایجاد فتنه و چنددستگی در راهپیماییها وجود دارد که به آرامی در حال اجرا است. این نقشه تنها با کمک بستن تمامی مجاری ارتباطی مردم با هم و با رهبران مقاومت امکان پذیر است. هم اکنون پس از قطع اس ام اس، و دچار مشکل شدن اینترنت، کارهای زیر هم در شرف انجام است


قطع کامل دسترسی مردم به شبکه های ماهواره ای

عدم امکان تماس با خارج از کشور (و اخیرا سختی بسیار تماس از خارج با داخل کشور


بیرون کردن خبرنگاران خارجی که با نجهیزات ماهواره ای مستقل خود امکان ارسال تصاویر و فیلمها به دنیای خارج را داشتند.
-----------------------------------

:نتیجه را می توان به راحتی حدس زد

در شرایطی که صدای مهندس موسوی و کروبی به گوش مردم نمی رسد، چند رسانه دولتی با دادن آدرسهای غلط مردم را به جاهای مختلف کشیده و از حالت یکدسنگی خارج می کنند و سپس به راحتی با نیروهای امنیتی بی رحم خود مردم را تارو مار می کنند.

پس مهمترین دغدغه در شرایط فعلی "حفظ برقراری ارتباط با یکدیگر" است. شاید یک روش خوب آگاه کردن همدیگر از برنامه های تجمع در روزهای دیگر، شبها با داد زدن در پشت بامها باشد.....برای روشهای دیگر بخصوص غلبه بر پارازیت ماهواره باید همه متخصصین داخل و خارج کشور همفکری کنند وگرنه شکست این حرکت سبز حتمی است. خواهش م یکنم در این زمینه فراخوانی بدهید که تا دیر نشده همه برای حل این مشکلات همفکری کنند و گرنه تاریخ دوباره تکرار می شود و درحالی که مردم نمی دانستند در گوشه ای از تهران خانه دکتر مصدق در محاصره است سران کودتا خانه او را محاصره کرده و او را دستگیر نمودند

.......................



موفق باشید

بايگانی وبلاگ

Free Blog CounterFMN
Free counter and web stats