۱۳۸۸ خرداد ۱۱, دوشنبه

برای اولین بار صداوسیما اذان را به‌خاطر یك برنامه پخش نكرد. حدس می‌زنید اسم برنامه چه بود؟

هرچه به انتخابات نزدیك‌تر می‌شویم، صداوسیما حمایتش را از احمدی‌نژاد بیشتر می كند و به كوبیدن دو كاندیدای اصلاح‌طلب شدت می‌دهد. در این بین البته برنامه یك‌سویه 20.30 جای خاصی دارد. اين حركت جانبدارتنه 20.30 به حدی روشن است كه در یك سخنرانی وقتی خاتمی از مخاطبان می خواهد از دولت فعلی بد نگویند، یكی از حضار فریاد می‌زند كه این جمله خاتمی را 20.30 پخش خواهد كرد!

اما امشب وقتی شبكه 2 اذان را برای پخش 20.30 پخش نكرد، نشان داد كه سمبه 20.30 خیلی پر زورتر از این حرف‌هاست و آدم‌های بالا روی آن خیلی حساب باز كرده‌اند. تا آن‌جا كه حافظه یاری می‌كند، فقط برای مسابقه‌های فوتبال تیم ملی كه پخش زنده داشتند، این اتفاق رخ می داد. اما چرا 20.30 تا این حد مورد مورد توجه بزرگان سيما و مورد نفرت مردم است؟

امشب خبر ورشكست شدن شركت جی‌ام را باز هم 20.30 كنار آمار بقیه شركت‌های ورشكسته امریكا گذاشت و دركمال وقاحت از رشد حیرت‌انگیز شاخص های اقتصادی كه به بالارفتن قیمت نفت در روزهای اخیر منجرشده چیزی نگفت. این رشد شاخص‌ها به‌حدی قوی بوده كه اعلام ورشكستگی جنرال موتورز كوچك‌ترین تاثیری بر آن‌ها نگذاشته.

اما مستند "جمهور" كه از اوايل انقلاب شروع كرده و حالا به دوران خاتمی رسیده است، امشب گل دروغ ها و تحریف‌های 20.30 بود. در این مستند، كوی دانشگاه حادثه‌ای خوانده شد كه سبب هجوم آشوب‌گران فرصت‌طلب به خیابان‌ها به مدت چند روز شد و قتل‌های زنجیری واقعه‌ای معرفی شد كه سبب متهم‌كردن گروه‌های رقیب به دست‌داشتن در این واقعه شد كه خوشبختانه با حمایت رهبر ختم شد!

اين برنامه چنان با جديت دروغ‌هايش را كنار هم می چيند و بقيه اخبار را سانسور می كند، كه اگر كسی از اخبار واقعی خبر نداشته باشد فكر می‌كند ايران دنيا را فتح كرده و مردم در بهشتی به سر مر‌برند كه با جهنم غرب فاصله زيادی دارد. نكته آخر اين‌كه برنامه 20.30 كه به "كیهان مصور" معروف است، اگر برای ما آب ندارد و اعصاب‌مان را با دروغ‌هایش به‌هم می ریزد، برای سازندگان و خبرنگارانش كه نان دارد! می گویید نه، به سفرهای خارجی نجف‌زاده و دیگر خبرنگاران بی استعداد این برنامه نگاه كنید كه خواب ماموريت به یك شهرستان را هم به خود نمی‌دیدند.

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ

Free Blog CounterFMN
Free counter and web stats