۱۳۸۸ خرداد ۲۲, جمعه

امکان تقلب ساده‌تر از این حرف‌ها فراهم بود!

1- از ابتدا همه درباره افزایش صندوق‌های سیار هشدار داده شده بود. آمار صندوق‌های سیار را که حدود 14 هزار صندوق بوده‌اند درنظر بگیرید: اگر در هر صندوق فقط هزار رای به نفع احمدی‌نژاد ریخته شود، 14 میلیون رای به نفع احمدی‌نژاد صادر شده است! آیا ناظرین کاندیداها این نکته را مدنظر داشتند؟ در پادگان‌ها که امکان حضور بازرس وجود نداشته، چگونه ناظرین حضور داشته‌اند؟

2- در پاسخ به سوالی درمورد علت سرعت اعلام آرای این دوره، کامران دانشجو اعلام کرد که این سرعت عمل به‌دلیل استفاده از کامپیوتر و ارسال آنلاین اطلاعات بوده است. حوزه‌هایی که به‌شخصه دیدم، کامپیوترها را خاموش کرده و گوشه حوزه بسته‌بندی کرده بودند تا به دلیل عدم استفاده جاگیر نباشند. به‌نظر شما کامپیوتری که خاموش است، می‌تواند اطلاعات آنلاین ارسال کند؟ به‌فرض ارسال مستقیم اطلاعات، آیا ناظرین حاضر در وزارت کشور قادر به کنترل این اطلاعات بوده‌اند و با صحت و عدم دست‌کاری نرم افزار استفاده شده آشنایی داشته‌اند؟ آیا این نرم‌افزار نباید توسط ستاد کاندیداها تست می‌شد؟

3- تعداد شرکت‌کنندگان حدود 36 میلیون نفر اعلام شده، اما تعداد برگه‌های چاپ شده رای بیش از 54 میلیون برگ بوده است. جالب این‌که با وجود این برگه‌های زیاد، به شعبه‌هایی که برگه کم می‌آوردند، برکه رسانده نمی‌شد. علتش معلوم است: احتمالا برگه‌های اضافی قبلا با نام احمدی‌نژاد پرشده بودند‍.

4- ناظرین کاندیداها در شعبه‌های اخذ رای متاسفانه بسیار بی‌تجربه و ضعیف بودند. در چند شعبه، دختران جوانی از طرف ستاد موسوی به این کار گمارده شده بودند که به‌هیچ‌وجه توجهی به روند انتخابات و احتمال تقلب در آن نداشتند. آن‌ها مثل یک تماشاگر گوشه‌ای نشسته و مدام می‌گفتند که کسی نباید با آن‌ها حرف بزند!

5- احمدی‌نژاد در محافل "خودی" گفته بود که: "اگر کسی می‌خواهد رئیس‌جمهور شود، باید از روی جنازه من بگذرد!" به‌نظر شما چنین شخصی از تقلب می‌گذرد؟!

6- موسوی نیمه‌شب در کنفرانس خبری خود خطاب به دولت گفت:"تصور نکنیم اکر با این‌ور و آن‌ور کردن آرای مردم و ایجاد یک فضای مطلوب، یک سال و دو سال بتوانیم در حاکمیت باقی بمانیم، می‌توانیم رضایت مردم را جلب کنیم و مشکلات‌شان را حل کنیم!" که پیش‌بینی جالبی از روند شمارش آراء بود.

7- طبق تجربه، چنین انتخاباتی باید بیش از 2 میلیون رای باطله داشته باشد. انگار وزارت کشور به‌قدری هول بوده که یادش رفته این آمار را اعلام کند! سرعت در اعلام آراء بسیار مهم است. به گفته دانشجو، وزارت کشور حتی قبل از تایید فرمانداری آرا را اعلام کرده است! وزارت کشور می‌داند وقتی شمارش آراء تمام شود، درکشور ما اعتراض اثری نخواهد داشت.

8- نوسانات طی خواندن آراء در کشور همیشه طبیعی بوده است. یعنی از نقاط کوچک کشور شروع می‌شد و بعد در شهرها نوسانات شدیدی در آراء آغاز می‌شد. همه از دیشب تا حالا منتظر این نوسانات هستند، اما تاکنون همه چیز طبق یک الگوی خطی پیش رفته است.

۳ نظر:

مسعود منور گفت...

طبق نظرسنجی روز قبل از انتخابات مرکز تحقیقات صداوسیم، رضایی و کروبی حداقل5 -4 میلیون رای داشته اند و انتخابات به مرحله دوم میرسید. اینکه چه جوری آرای کروبی به صفر نزدیک میشود و آرای رضایی و موسوی کوچک میشود و آمار احمدی نژاد فوق العده بزرگ میشود باید آن را در فرمان خامنه ای دید

پیش دستی خامنه ای برای جلوگیری از انقلاب مخملی به چه قیمتی؟ هرچه از دوستان و اقوام در شعب تهران و شهرستان و حتی روستاها سوال کردیم آقای موسوی بطور میانگین30 تا 40 درصد جلوتر از احمدی نژاد بنظر میرسید. بررسی رفتار احمدی نژاد در حمله به ارکانی همچون هاشمی رفسنجانی و سکوت روحانیون سنتی در قبال آن، رفتار صداوسیما بعنوان مسئول اصلی کمپین احمدی نژاد، موضعگیری کیهان و سپاه در خصوص انقلاب مخملی و طرح آمریکایی، قطع کردن سیستمهای مخابراتی و SMS ، تمام شدن تعرفه های رای و روال بسیار کند رای گیری و خسته سازی مردم و... نشان از آن دارد که متقلب و دروغگوی اصلی خامنه ای است. همانطور که ننه جون کروبی تورم را حس میکرد مردم همه چی را خودشان حس کرده اند.این روال پروژه خامنه ای برای تصفیه دوستان قدیمی و جلوگیری از زیر سوال رفتن سیاست ایشان در قبال بمب هسته ای، تحریم های بین المللی، دخالت در لبنان و فلسطین، تداوم دشمنی با آمریکا و ... نشان میدهد که همانطوری که پیشترها امثال جنتی گفته بودند اجازه نمی دهند دوران خاتمی تکرار شود(علی رغم حضور اسطوره ای مردم). کروبی که حرف از ساختار شکنی کرد از نظر خامنه ای باید خرد میشد تا بفکر محدود کردن رهبری نباشد و ... اینها همه نشان از مهندسی شدید تیم خامنه ای دارد

ناشناس گفت...

مدارک تقلب در انتخابات 88 و اعتراض ما به انتخابات با امضای اینترنتی:

http://eteraz88.blogspot.com

ناشناس گفت...

جشن احمدی نژاد بی شرف متقلب بی ناموس فردا يكشنبه در ميدان وليعصر ساعت 17:

(به گزارش خبرگزاري بی شرف و بی همه چیز فارس: http://www1.farsnews.com/newstext.php?nn=8803240001)

بايگانی وبلاگ

Free Blog CounterFMN
Free counter and web stats