۱۳۸۸ تیر ۱, دوشنبه

آقای متکی، حرف‌های هوگو چاوز دخالت در امور داخلی ایران نیست؟

آقای متکی، شما که چند روز است کوس رسوایی سرداده‌اید و از دخالت مستقیم امریکایی‌ها و نیروهای جاسوسی انگلیس می گویید و اروپا را تهدید کرده اید، چرا درمقابل حرف‌های چاوز ساکت مانده‌اید؟ هوگو چاوز چه حقی دارد پیش از شروع انتخابات از احمدی‌نژاد حمایت کند و برایش آرزوی موفقیت کند؟ یعنی ما اینقدر بدبخت شده‌ایم که فردی که به حماقت در جهان شهرت دارد برای‌مان تصمیم بگیرد به چه کسی رای بدهیم؟ انگلیس و امریکا و دیگر کشورهای اروپایی که شما از دخالت مستقیم آن‌ها می گویید، کی از این حرف‌ها زده‌اند و از یک کاندیدا حمایت کرده‌اند؟ ازآن گذشته، پیام امروز چاوز را چه می‌گویید که اعلام کرده پیروز قطعی انتخابات احمدی‌نژاد است و عده ای می‌خواهند این پیروزی کامل و انقلاب ایران را زیرسوال ببرند! خیلی جالب است؛ در ایران تا به‌حال کسی جرات نکرده چنین ادعایی کند و همه از لزوم رسیدگی به اعتراض‌ها می گویند. همین مانده بود که هوگو چاوز سوسیالیست برای انقلاب اسلامی ایران دل بسوزاند! البته معجزه پول و کمک‌های احمدی نژاد به چاوز را نباید فراموش کرد. چاوز اگر می‌خواهد برای کسی آرزوی موفقیت کند، اول برود به ونزوئلایی برسد که که مردم بدبختش نمی دانند با تورم وحشتناکش چه کنند و نرخ مهاجرت در آن در امریکای جنوبی رکورد شکسته است.
آقای متکی، شما به‌عنوان وزیرخارجه موظفید دخالت بیگانگان را پی‌گیری کنید و از چاوز درمورد اظهارنظرش سوال کنید. اولین قدم البته فراخواندن سفیر ونزوئلا است. اگر هم شما این کار را نکنید، مطمئن باشید مجلس یا دولت بعدی پی‌گیر خواهند بود.

۵ نظر:

ناشناس گفت...

این هوگو چاوز خودش از احمدی نژاد بدتره و فقط دهان گشاد داره

ناشناس گفت...

حرف من ربطی به این تیتر نداره اما چون دارم منفجر می شم و نمی تونم تو بالاترین بنویسم چون عضو نیستم اینجا می نویسم
حقیقتا این خامنه ای شیطان صفت وقتی فیلم شهید شدن ندا رو می ببنه شرم نمی کنه
مرگت باد خامنه ای از خدا می خوام داغ بچه تو تو دلت بزاره و حتی خاک جسد نجس تو و بچه هات رو قبول نکنه

ناشناس گفت...

بابا کجای کاری! آقایون ویلاهاشون رو هم اوونجا خریدن که بعد از فروپاشی به ونزویلا هجرت کنند و مدینه فاضله رو به پا کنند!
راستی، نازیهای آلمان هم بعد از جنک جهانی و شکست آلمان، به همین کشور فرار کردند!

خودم گفت...

درود
استفاده کردم
موفق باشید
به ما هم سر بزنید
www.amoltek.blogfa.com

خودم گفت...

دوست عزیز من این مطلب رو در بلاگ amoltek.blogfa.com نقل قول کردم

بايگانی وبلاگ

Free Blog CounterFMN
Free counter and web stats