۱۳۸۸ دی ۴, جمعه

ورزش کشور در حات اغماء!

کسانی که چهارسال قبل به احمدی نژاد رای دادند تا با حماقت های او کل نظام جمهوری اسلامی به سوی نابودی برود، کاملا حق داشتند. بعد از گرانی، تعطیلی صنایع و ذلیل شدن در سیاست خارجی، با حضور علی آبادی کل ورزش کشور آسیب دید و اکنون در حالت اغماست!
تعداد تیم های لیگ برتر فرنگی کشتی با کنارکشیدن نیروی زمینی به تعداد عجیب 4 تیم رسیده است. این لیگ طی 7 دوره برگزاری بیش از 209 تیم آمده و رفته اند! از طرفی نام لیگ برتر برای لیگی که زیرگروه و دسته یک ندارد، بسیار مضحک است.
در وزنه برداری برای اولین بار در تاریخ به علت دوپینگ های مکرر مربیان ما به محرومیت مادام العمر رسیدند و درکمال ناباوری رضازاده به عنوان یکی از ضعیف ترین مدیران کشور و نفر اصلی مسدول دوپینگ ها به سرپرستی این فدراسیون رسید. حرکت مشکوک رضازاده برای کنار زدن و بی اعتبارکردن تنها وزنه بردار جوان رقیبش حسینی، یک آبروریزی تمام عیار بود.
اما وضعیت پرطرفدارترین تیم کشور ازهمه جالب تر است: استقلال و پرسپولیس که آینه تیم ملی محسوب می شوند هرگز تا این حد ضعیف ظاهر نشده اند. وضعیت پرسپولیس که پس از رفتن یار سبزشان علی کریمی عملا به دست اطلاعات سپاه و انصاری فر افتاد، نامساعد است. اما ازین ها بدتر آبروریزی نزدیک تیم بسیار ضعیف مس کرمان خواهد بود که قرار است در باشگاه های آسیا نیز نماینده ایران باشد.  تیم ملی فوتبال با مربی خود یک شبه از اسطوره به یک خائن نزد مردم تبدیل شد، از همه بدتر است و نتایج ضعیف تنها علت عدم استقبال مردم نیست. بازی این تیم رنگ و بویی از فوتبال ندارد!
بقیه رشته ها هم که با درخشش های فردی مانند پرتاب دیسک مدال آور بوده اند، به تدریج با مدیریت ضعیف - که با آمدن فرد بیگانه با ورزشی مثل سعیدلو بدتر شده - به قهقرا می رود.
  

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ

Free Blog CounterFMN
Free counter and web stats