۱۳۸۸ آذر ۱۸, چهارشنبه

آقای اژه‌ای، سگی که زیاد پارس می کند جرات گاز گرفتن ندارد!

آقای اژه‌ای، نمی دانم با این تهدیدها می خواهید به کجا برسید؟ تهدید می‌کنید که با مخالفان برخورد می کنید؟ مگر برخوردی مانده که نکرده باشید؟ از قتل و تجاوز بالاتر هم داریم؟ چه کسانی را می‌ترسانید؟ اگر قرار به به‌کارگیری زور بود که جنبش سبز اگر می خواست، با سه میلیون تظاهرکننده روز قدس همه تهران را گرفته بود و شما حالا گوشه‌ای آب خنک می‌خوردید! خدا را صدهزارمرتبه شکر کنید که طرف تان "سبز" است. تهدید شما هیچ اثری ندارد. گنده تر از شما که سپاه پاسداران بود، دیدیم که بعد از آن‌همه تهدید، روز قدس دور از چشم تظاهرکنندگان گوشه‌ شهر پنهان شده بود! می‌گویید والدین مراقب فرزنان‌شان باشند تا به‌دست بیگانه نیفتند؟ قبول! ازین پس والدین هم در کنار فرزندان‌شان در تظاهرات شرکت می کنند. وعده ما 22 بهمن که قرار است رکورد روز قدس را بشکنیم.
وقتی شما از برخورد قانونی می گویید، شنونده بی‌اختیار یاد قتل های زنجیره ای و نقش شما در آن می‌افتد. یادتان نرفته که حکم‌های ترور را سعید امامی می‌آورد و شما فتوای شرعی زیرش می نوشتید تا مختاری، پوینده، سعیدی سیرجانی و فروهرها را با آن وحشی‌گری بکشند. یادتان باشد که آمر باید در این قتل‌ها مجازات شود و نه عامل. عامل هم که شما بودید و هم پالکی‌هایتان. باور کنید دور نیست روزی که پاسخ کارهای نفرت انگیزتان را بگیرید.

۴ نظر:

ناشناس گفت...

لطفا از بین این دو شعار ، یکی‌ را انتخاب کرده و به مردم بگویید که در دههٔ محّرم آن را فریاد بزنند. این شعار خیلی‌ اثر گذار است، مخصوصاً بر ریزش نیروهای بسیجی.‌


خامنه ای قاتل، یزید این زمان است
سپاهیان شامش، بسیج رو سیاه است



و یا


خامنه ای قاتل، یزید این زمان است
اطاعت از امر او، اطاعت از یزید است

ناشناس گفت...

سگ واق واق می کند......

مهیار گفت...

البته آقای اژه ای در برخورد با عیسی سحر خیز نشان داد که برخلاف گفته شما از آن دسته سگهائیست که جرئت گاز گرفتن را هم دارند!!! :-)

شاد باشید

kamal گفت...

be omide aan rooz,harfhaye in ejehee mano yade saeed sahaf dar aragh mindaze.

بايگانی وبلاگ

Free Blog CounterFMN
Free counter and web stats