۱۳۸۸ دی ۲, چهارشنبه

آقای همایون ،وجهه کارتان را حفظ کنید!

بین شبکه های تلویزیونی قدیمی معروف به لوس آنجلسی که کار سیاسی می کردند، کانال یک از ابتدا با جدیت شهرام همایون و با توجه به تجربه او چهره متفاوتی داشت. اما با ظهور جنبش سبز به نظر می رسد همایون و کانال یک در تطبیق خود با جریان تازه دچار سردرگمی شده اند. هریک از مجریان این شبکه و یا خود همایون هربار که صحبت از وضعیت سیاسی جدید ایران می شود، انگار می خواهند منت بگذارند، می گویند که ما فعلا ساکتیم اما مخالف خیلی از حرکت ها هستیم. امشب همایون به ندای الله اکبر ایراد می گرفت و می گفت که شاید یک غیرمسلمان بین مردم باشد، او چه باید بکند؟! انگار همایون نمی داند که چرا شعار الله اکبر انتخاب شده و استفاده از حربه خود دشمن چطور زمین گیرشان کرده. او نمی داند که مردم الله اکبر می گویند چون رژیم با این شعار دچار سردرگمی شده و نمی تواند با ندای الهی خودش مخالفت کند! همایون نمی داند که خیلی از کسانی که الله اکبر می گویند، با این مفهوم نسبیتی ندارند، اما آگاهانه ازین حربه استفاده می کنند و این یعنی جنبش هوشمند. دیگر این
که همایون باید وجهه شبکه اش را حفظ کند. امروز او درباره طرح جالب "پرچم" در ایالت های امریکا می گفت. بعد هم هرکسی که زنگ می زد، همایون او را مسئول یک ایالت می کرد. تماس گیرنده هم پنجاه یا صددلاری به کانال یک کمک می کرد ومی فت پی کارش. این حرکت ها نشان می دهد همایون شبکه خودش را جدی نگرفته و تلاشی برای حفظ وجهه اش نمی کند.!

۶ نظر:

ناشناس گفت...

به شما ربطی داره !!!
هر کی هر جوری دلش میخواد حرف میزنه
شما هم هر جوری دلت میخواد حرف بزن
اما !! واسه بقیه نظر نده !!!

Unknown گفت...

aghaye Homayon yek vatan foroshe sar da gom hast. 2 shabe pish az canale TV in agha Camera Pen miforkhtan ke javanane Irani estefadeh konan va az kotak khordane hadigeh film begiran va YouTube bezaran ke agha bebiban.

ناشناس گفت...

دوست عزیز، به امثال همایون دل نبند. این ها نه شجاعت شیخ را دارند نه عقل و سیاست و مردانگی میرحسین را.
اگر به برنامه هایشان هم گوش کنی می بینی 5-6 نفر پایه ثابت پول ریختن به حساب اینها بیشتر نیستند. این 5-6 نفر هر روز 100$ پول به حساب همایون می ریزند! آن وقت همایون بقیه مردم دنیا را محکوم به جیره خواری از رفسنجانی و غیره می کند. انگار مردم خر هستند.
از نظر ایشان، هر کسی خریدار پرچم ایشان نباشد خاین به وطن و عرب است! با همین مساله پرچم چقدر تظاهرات های مخالف رژیم را (در خارج از ایران) به گند کشاند. غیر از این بود که کار ایشان مانع اتحاد گروه های مخالف میانه رو و مخالف رژیم اسلامی شد؟
من کاری به دین ندارم، اما اگر قرار بر کنار گذاشتن دین است چرا ایشان بهاییت و مسیحیت را تبلیغ می کند ولی شیعه را مسخره می کند؟
اگر روزی ایشان در مملکت کاره ای شود ، ما روزی هزار بار آرزوی بازگشت احمدی نژادها را خواهیم کرد.

ناشناس گفت...

درموردشخصیت وگذشته شهرام همایون دربرنامه ای که علیرضاقاسمی باشاعروترانه سرای بزرگ ایران تورج نگهبان قبل ازوفات ایشان داشت درموردارتباط بسیارنزدیک شهرام باحکومت تورج نگهبان خاطراتی تعریف کردولی شخصیت اوراباطنز ابراهیم نبوی درموردکسی که فکرمیکردهمه میخواهنداورابه رژیم وصل کنندتاآنکه حکومت تغییرکردواوبازکتمان میکردومیگفت همه دروغ است توهم عامل رژیم شدی بایدمقایسه کردنوری زاده هم قبولش نداردوبقیه آدمهای آنجاهم بدترازخودشهرام فکرمیکنندپس جنبش ازنانوایی شروع شدبیچاره رضافاضلی نماندکه این روزهای خوش راببیند.

بردیا ایرانی گفت...

کاش شهرام همایون این مطلب رو میخوند متاسفانه من که از طرفداران سرسختش بودم وبه واقع جریان خرداد 83 با اعتبار وی شکل گرفت ولی به هر حال الان با ایم موضع گیریها دارد خودش رو در حد امثال هخا پایین میآورد او من وهر کس دیگه باید پیرو مردم وتصمیم جمعی باشیم

ناشناس گفت...

همایون یک لومپن است .

بايگانی وبلاگ

Free Blog CounterFMN
Free counter and web stats