۱۳۸۸ فروردین ۲۱, جمعه

مایلی كهن ورزش ومردم را با دروغ شروع كرد!

محمد مایلی‌كهن جمعه صبح مهمان برنامه ورزش و مردم این هفته بود كه صبح جمعه پخش شد. مایلی‌كهن كه قبلا حضور قوی فردوسی‌پور در برنامه نود سبب عصبی‌شدنش شده بود، در ورزش ومردم با اجرای خنثی و چاپلوسانه همیشگی بهرام شفیع فرصت دروغگویی را پیداكرد. اما این‌بار حرف‌هایش دراین مورد كه با كسی لابی نكرده و خودش را كاندیدا نكرده بوده، شباهت زیادی به حرف‌های احمدی‌نژاد درمورد عدم حمایت دیگران از خود داشت كه صندوق‌های تقلبی و رای بسیجیان را به‌شدت به‌یاد می‌آورد. مایلی‌كهن همچنین اعتراض كرد كه چرا نشاط در اردوی تیم ملی نیست و این‌كه باید شادی در تیم ملی حاكم باشد؛ درست مثل احمدی‌نژاد كه قبل از انتخابات می‌گفت كه دولت نباید كاری به موی جوان‌ها داشته باشد و بعد از انتخابش مفتضح‌ترین گشت‌های نیروی انتظامی را راه انداخت.

اما مایلی‌كهن و دروغ‌هایش از نحوه انتخابش بدون حمایت دیگران شروع شد. آیا این نكته اتفاقی‌ست كه هركس به تیم سایپا می‌رود بعد از مدتی می‌شود مربی تیم ملی؟! چه كسی غیر از مهرداد بذرپاش می‌توانست علی دایی بی‌تجربه در عرصه مربیگری را به رده‌ای بالاتر از افشین قطبی باتجربه برساند تا دایی با وقاحت بگوید با خدا لابی كرده است؟ حالا هم سناریوی بذرپاش برای مایلی‌كهن اجرا شده و او كه بقیه را مثل خودش نادان فرض می‌كند، همانند احمدی‌نژاد خود را فاقد حامی معرفی می‌كند. البته همه می‌دانند كه حضور او در كمپین انتخاباتی احمدی‌نژاد هم در سرمربی‌شدنش بی‌تاثیر نبوده!

دروغ دیگر مایلی‌كهن درمورد بانشاط كردن فضای اردو وقتی مضحك به‌نظر می‌رسد كه به‌خاطر بیاوریم اولین مربی تیم ملی كه شخصا وارد اتاق بازیكنان می‌شد و حریم خصوصی‌ آن‌ها را رعایت نمی‌كرد همین شخص بود. از طرفی او چنان تیم ملی را خالی از نشاط كرده بود كه وقتی تیم در مقابل تیم ضعیف آن زمان قطر قرار گرفت، اولین باخت تاریخ تیم ملی درمقابل این تیم رقم خورد. وقتی از عصبی بودن بازیكنان سوال شد، مشخص شد كه مایلی‌كهن همه را برای خواندن دعای جمعی تا صبح بیدار نگه‌داشته بوده!

بین حرف های مایلی‌كهن البته نكات مضحك‌تری نیز بود. مثلا او درپاسخ به خبرنگاری درمورد ریسك كردنش برای پذیرفتن مربی‌گری تیم ملی گفته بود كه كارش از ریسك هم بالاتر است! این جمله او كه بسیار هم خوشایند فرد بیسوادی مثل بهرام شفیع هم شده بود، از ریشه اشتباه و مضحك بود. چون خود ریسك به معنای خطرپذیری است و بالاتری برایش متصور نیست! به‌جای آن باید گفت ریسك بالایی را قبول كرده. یا گفت كه از دوستانش دعوت به همكاری رایگان می‌كند و خودش دستمزد چهار میلیون تومانی(!) خودش را می‌بخشد به جوان‌ها كه باهم ازدواج كنند!


 


 

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ

Free Blog CounterFMN
Free counter and web stats