۱۳۸۸ خرداد ۴, دوشنبه

آفرین بر میرحسین موسوی و مهدی کروبی!

هماهنگی جالبی که میان میرحسین و کروبی به عنوان دو کاندیدای رقیب رخ داده، شاید در میان انتخابات برگزارشده در ایران بعد از انقلاب بی‌نظیر باشد. روزنامه اعتماد ملی که ارگان حزب کروبی است، تاکنون چیزی علیه میرحسین موسوی ننوشته است و حتی در انعکاس خبرهای مربوط به این کاندیدای رقیب کم نگذاشته است. در مورد این روزنامه البته عملکرد سردبیر حرفه‌ایش محمد قوچانی را نباید نادیده گرفت، اما دلیل اصلی این هماهنگی، ائتلاف بی‌نظیریست که برای کنار گذاشتن محمود احمدی‌نژاد بین همه برقرار شده! یادمان باشد که سال قبل حین برگزاری انتخابات درون حزبی حزب دموکرات، درگیری لفظی بین اوباما و هیلاری کلینتون به‌عنوان دو هم‌حزبی، کار را به جاهای باریک کشاند. حتی وقتی جایی میشل اوباما از هیلاری کلینتون به‌دلیل رفتار شوهرش و رسوایی‌های جنسی او انتقاد کرد، رای اوباما برای مدتی افول پیدا کرد و همین نکته سبب شد اوباما مدتی همسرش را در سفرها همراه نکند!
این نوع هماهنگی اگر تا پایان ادامه پیدا کند، نشانه ظریفی از بلوغ دموکراسی در کشور است.

۴ نظر:

ناشناس گفت...

دمت گرم امیدوارمون کردی... حداقل هنوزم آدمای باشعور یافت میشن...

امير گفت...

تا آنجا که من یادم می آید در همه انتخابات گذشته که دوره ی دوم ریاست جمهوری کسی بوده انتقادی بین نامزدهایی که رییس جمهور نبودند نبود! مثلا در دور دوم خاتمی، آیا غفوری فرد از کاشانی از هاشمی طبا از توکلی از رضایی از ... انتقاد می کردند؟

s27 گفت...

سلام
وبلاگ زيبا و كاملي داري خوشحال ميشم اگه به وبلاگ من
سربزني و نظر بدي
در ضمن اگر از وبلاگم خوشتان آمد من را با نام welcom لينك كنيد
و به من خبر دهيد تا شما را لينك كنم
آدرس وبتون فراموش نشه !
خدانگهدار

s27 گفت...

سلام
وبلاگ زيبا و كاملي داري خوشحال ميشم اگه به وبلاگ من
سربزني و نظر بدي
در ضمن اگر از وبلاگم خوشتان آمد من را با نام welcom لينك كنيد
و به من خبر دهيد تا شما را لينك كنم
آدرس وبتون فراموش نشه !
خدانگهدار

بايگانی وبلاگ

Free Blog CounterFMN
Free counter and web stats