۱۳۸۸ خرداد ۴, دوشنبه

آقای رفسنجانی، چطور از این احمدی‌نژاد شکست خوردید؟

آقای رفسنجانی، مانده‌ام چطور از این احمدی‌نژاد شکست خوردید؟ اين آدمی كه ما توی تلويزيون ديديم، اصلا اهل اين حرف ها نبود و گروه خونش به كانديدا شدن نمی‌خورد! نشسته بود جلوی دوربين و از روی كاغذ چيزهايی را می خواند، اما همين كار را هم با تپق زدن و من من كردن خراب می‌كرد. واقعا چطور چنين آدمی توانست در انتخابات پيروز شود و چهار سال هم چنان برخورد كند كه انگار حق حكمفرمايی برهمه ما را دارد! از اين نظر بايد به مشاورانش آفرين گفت. چه مشاور آمريكائيش مولانا، چه مشاور آلمانيش محمدعلی رامين و چه مشاورش در امور مذهبی، امام زمانی و نماينده آيت‌الله مصباح يعنی ثمره هاشمی. بين اين سه نفر البته موفق‌ترين رامين بود كه به احمدی نژاد گفته بود موفقيتش در اين چهارسال ضديت با هلوكاست است و انگشت در لانه زنبور كردن! فاصله احمدی‌نژاد با كانديداهای ديگر چنان زياد است كه اين روزها هيچ اصولگرايی جرات دفاع از عملكرد او و نطق انتخاباتيش را نداشته است. حتی محسن رضايی يادگرفته در برخورد با مردم بايد مودب، خوش‌پوش ودارای شعارهای "اصلاح طلبانه" باشد. رضايی هم در نطق‌هايش مثل ميرحسين موسوی به آرامش در سياست خارجی معتقد بوده است.
به راستی چرا احمدی‌نژاد كه به سخن‌وری و مداحی مشهور است، در نطق انتخاباتی خود تا اين حد پريشان بود و ضعيف نشان می‌داد؟ اين خودباختگی او آيا از خبر پنهانی حمايت شخص اول كشور از كانديدای ديگری ناشی می شد يا او از هم‌اكنون در خود توان مقابله با كانديداهای رقيب رانمی بيند؟
جالب است كه هرسه كانديدای ديگر پاشنه آشيل احمدی‌نژاد را يافته اند و با انتقاد از عملكرد بسيار ضعيف او به جمع‌آوری هواداران خود مشغولند. در برابر اين انتقادات، احمدی‌نژاد در نطق انتخاباتی خود همچنان تابع عقايد "گوبلز" نشان داد و در ارائه آمار دروغ های بزرگ و بزرگ‌تری گفت! بين كانديداها البته حجم حملات كروبی به دولت نهم بيش از ديگران بوده. توجه داشته باشيم كه درصورت پیروزی کروبی، او به‌عنوان اولین کاندیدای برنده یک حزب مستقل و خصوصی، تاریخ دموکراسی در ایران را متحول خواهد کرد.

۱ نظر:

Unknown گفت...

سلام، یارانه‌ها که یاری نمیکنند، بنزین و گاز قیمتش سر به آسمان گذاشته، خارجیها هم که تحریممون کردند، با دنیا در افتادیم بخاطر نیروی هسته‌ای، نون هم که چند برابر شده، مردممون هم که هر روز دارند بخاطر بنزین قلابی سرطان شش میگیرند ، دنیا هم با ما در افتاده ، هر وقت هم که حرف می‌زنیم میگویند این همه بدبختیها در راه و برای اسلام است. اسلامی هم که رشد میکنه هر روز، سنّی است نه مال ما شیعه ها.‌ای امام کجایی که روز قضاوت نزدیک است. خودت رحم کن بر ما.

بايگانی وبلاگ

Free Blog CounterFMN
Free counter and web stats