۱۳۸۸ شهریور ۲۰, جمعه

برای اولین بار در نمازجمعه امروز رهبر خاتمی را مورد خطاب قرار داد

برای اولین بار در نمازجمعه امروز رهبر خاتمی را مورد خطاب قرار داد و به «ده سال گذشته» و «به موزه سپردن امام و انقلاب و کارهایی که تلاش شد بکنند» اشاره کرد که اشاره صریحی بود به دوران ریاست جمهوری محمد خاتمی، یار و یاوراصلی میرحسین موسوی. خامنه ای که قبلا بارها از بی طرفی خود و حمایت از همه رئیس جمهورها سخن گفته بود، این بار عنان از کف داد و انتقامش از خاتمی به عنوان محبوب ترین رئیس جمهور تاریخ ایران را گرفت. به این ترتیب او به گروه های فشار و قوه قضائیه -که البته هردو از یک جنسند- فرمان داد رعایت حال خاتمی را نکنند. همچنین به عزل رئیس جمهور بنی صدر اشاره کرد و بعد از عزل مقامات بالاتر هم گفت که منظورش آیت الله منتظری بود. بعد هم گفت که نظام حق دفاع از خودش را دارد و این غلط است که عده ای فکر می کنند نظام چون قدرت و حاکمیت دارد، نباید از خودش دفاع کند.
رفتار حاضران در نماز جمعه هم در نوع خودش جالب بود: هنگامی که رهبر از دوستی و تفاهم می گفت ساکت بودند و وقتی او از رفتار تند و برخورد می گفت، با همه توان فریاد تکبیر سر می دادند.

۳ نظر:

Unknown گفت...

دوست عزیز من براتون فیس بوک لینک دادم ، و بعد متوجه شدم این کا رو نمیپسندید، ظاهرا منظورتون وبلاک ها بوده،
به هرصورت با اجازه

يک نامه گفت...

دمتون گرم اگه راه دستتون هست اين نامه منو بزارين تو بالاترين
خير ببينيد
http://i25.tinypic.com/24weuma.gif

ناشناس گفت...

دست دست نکنيم بچه ها. يک استراتژي واحد بايد تنظيم کنيم براي روزي که احيانا کروبي يا موسوي دستگير ميشن و احيانا اينترنت هم قطع ميشه! اون موقع بايد چه کار کنيم؟ تکليف چيه؟ اون موقع احتمالا اينترنت هم قطع ميشه. خب چه جوري بايد همو پيدا کنيم و تصميم واحدي بگيريم؟؟ بايد هرچه سريعتر همين امروز يا فردا در اين مورد به توافق برسيم که اگر موسوي يا کروبي دستگير شدن تکليف هر کس چيه و وظايفش مشخص باشه و همون را مد نظر قرار بده و پيش بره. نظر من اينه که زمان دستگيري، هر کس تنهايي يا با گروهش بايد حملات برق آسا با "کوکتل مولوتف ناپالم" بکنه به مراکز دولتي که در اطراف محل سکونتش هست و بهشون اشراف داره. مثل بانک ها و ادارات دولتي و موسسات دولتي و اونها را به آتش بکشه. مخصوصا شب هنگام که کسي زخمي نشه. تصور کنيد تو همين تهران شب دستگيري فرضا کروبي 500 نقطه به آتيش کشيده بشه! فقط بايد صورت پوشيده باشه که دوربيني نتونه ما را شناسايي کنه. همين. لطفا جدي بگيريد. نزاريد کار به اونجا برسه که هر کي از خودش بپرسه چي کار کنم و ندونه که چه کار هم بکنه!!! حالا هر کار ديگه که صلاح ميدونيد.
نبايست کار به جايي برسه که کاسه چه کنم بخواهيم دست بگيريم. همين الان يک برنامه واحد و منسجم تهيه بشه و همه جا تکثير کنيم تا اگر کروبي و موسوي دستگير شد و اينترنت و موبايل هم قطع شد هر کسي باسه خودش بدونه که هدف چيه و کجا ها را بايست تنبيه کنه. آموزش ساخت "کوکتل مولوتف ناپالم" تو گوگل هست کوکتل مولوتف را هم ده ها روز ميشه کنج خانه نگهداري کرد بنابراين همه آماده داشته باشيم تا به محض دستگيري اينها بتوانيم پشيمونشون کنيم. اين نظام تا داغ نبينه گويا اصلاح نميشه. خامنه اي ميخواد شمشير بکشه. اکس زده مرديکه خودشو حضرت علي داره ميبينه. ديوانه شده، مست قدرت پوچاليش شده. تا شمشير کشيد بايد همه مراکز دولتي را آتيش بزنيم. همه با هم. اين کار را نکنيم آيندگان تف و لعنت به ما ميندازن. مثل الان ما که به 1400 سال پيشمون داريم فحش ميديم که چرا رو دادن به عرب ها .... لطفا اين موضوع را که استراتژي واحدي تعريف بشه براي افراد و گروه ها را از سازگارا هم بخواهيم که مطرح کنه و براي لحظه احتمالي دستگيري موسوي يا کروبي و قطع شدن اينترنت، از الان بين گروه هامون تکثيرش کنيم.

بايگانی وبلاگ

Free Blog CounterFMN
Free counter and web stats