۱۳۸۸ فروردین ۶, پنجشنبه

در سال صرفه‌جویی صورت می‌گیرد: ۵۵ میلیارد تومان بودجه برای برگزاری بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی

در حالی‌که امسال، سال تغییر الگوی مصرف و صرفه‌جویی اعلام شده است، گفته می‌شود برای برگزاری بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی بودجه‌ای ۵۵ میلیارد تومانی درنظرگرفته شده که در قالب بودجه سازمان تربیت بدنی ابلاغ شده است.

رهبر انقلاب که از برگزاری اولین دوره بازی‌ها در عربستان ذوق‌زده شده بود و از مسئولان برگزاری بازی‌ها قدردانی کرده بود، دستور داده است دومین دوره بازی‌ها در ایران شکوهمندتر از اولین دوره برگزار شود.

این بودجه را قرار است حسن میرزا آقا بیک به‌عنوان دبیر اجرایی دومین دوره بازی ها هزینه کند که مثل دیگر دولتمردان دولت نهم تجربه‌ای در این زمینه ندارد!

همچنین خبر می‌رسد که نام نويسی از داوطلبان برای برگزاری بازی‌ها از يك ماه قبل آغاز شده و تا پايان ارديبهشت ماه ادامه خواهد داشت. این داوطلبان که مترجم یا راهنما هستند، تعهدنامه‌ای مبنی بر عدم مطالبه دستمزد امضا می‌کنند.

بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی مهرماه سال جاری با حضور نزدیک به نه هزار ورزشکار در بیست‌وسه رشته ورزشی به میزبانی سه شهر تهران، اصفهان و خراسان رضوی برگزار خواهد شد. نخستین دوره این مسابقات طی روزهای ۱۹ الی ۳۱ فروردین ماه سال ۱۳۸۴ در چهار شهر مکه، مدینه، جده و طائف با حضور پنج‌هزار ورزشکار از پنجاه و هفت کشور اسلامی برگزارشد که عربستان به مقام قهرمانی این مسابقات دست یافت و کشورهای مصر، قزاقستان و ایران عناوین دوم تا چهارم را به خود اختصاص دادند.

هیچ نظری موجود نیست:

Free Blog CounterFMN
Free counter and web stats