۱۳۸۷ مهر ۳۰, سه‌شنبه

در سريال مرگ تدريجی يك رويا اتفاق افتاد: پخش اعترافات كاملا شخصی پولاد كيميايی!

اين فريدون جيرانی هم عجب جانور غريبی‌ست! اول منتقد فيلم بوده، بعد فيلمنامه نويس و بعدتر فيلمساز شده و حالا هم سريال تلويزيونی می‌سازد و پاي ثابت برنامه " يك قدم مانده به صبح " است! اما شيطنتی كه از او هفته قبل در سريال "مرگ تدريجی يك رويا" سر زد، شايد بعدها برايش گران تمام شود. او در اين قسمت گذاشت پولاد كيميايی پته پدر فيلمسازش مسعود كيميايی را حسابي روي آب بريزد! پولاد كه نقش يك جوان مهاجر ايراني ساكن تركيه به نام آراس را در سريال بازي مي‌كند، در قسمتی كه جمعه قبل پخش شد، ناگهان درد دلش باز شد و از پدرش گفت كه مادر بيمارش را در غربت رها كرده بوده و دنبال زن دومش بوده. آخرش هم مادر در بغل پسر مرده است. 
در عالم واقع هم چنين اتفاقي براي  پولاد كيميايی رخ داده بود: درحالي كه گيتی همسر كيميايی سرطان گرفته بود و در آلمان سخت بيمار بود، مسعود كيميايی به او اعتنايي نداشت و سرگرم نشمه‌ها و زن‌های دوروبرش بود كه آخرين آنها گوگوش بود. پولاد روزهاي سختي را در كنار مادرش در آلمان گذراند و شاهد مرگ سختش بود. بعد از آن بود كه كيميايی با ساختن فيلم "تجارت" در آلمان از بازگشت پسرش گفت و او را به عنوان بازيگر به جلوي دوربين كشاند. 
عجيب است كه فريدون جيرانی چنين سرنوشتی را براي پولاد كيميايی در سريالش به تصوير كشيده. اما عجيب‌تر از آن خود پولاد است كه در چنين دامی افتاده و سرنوشت خودش را براي بينندگان تلويزيون فاش كرده!  

۲ نظر:

ناشناس گفت...

پولاد حتی در سريال گفته كه ديگه نمی خواد با پدرش زندگی كنه كه خيلی غريبه!

ناشناس گفت...

من اينو دورادور شنيده بودم اما هيچ‌وقت باورش نكرده بودم. يا شايد برام خيلي مهم نبوده...

Free Blog CounterFMN
Free counter and web stats