۱۳۸۷ مهر ۱۲, جمعه

آقای قلعه‌نویی، عجب بازی زیبایی انجام دادید!

امیر قلعه‌نویی قبل از مسابقه در گفت‌وگو با جواد خیابانی اصرار داشت كه امروز تماشاگران بازی زیبایی خواهند دید. حتی وقتی افشین قطبی گفت كه در فوتبال نتیجه است كه باقی‌ می‌ماند و نه بازی زیبا، باز هم قلعه‌نویی قانع نشد و این بار با كنایه اشاره كرد كه تماشاگران امروز بازی زیبایی از استقلال خواهند دید! در عمل اما بازی همان شد كه همه پیش‌بینی كرده بودند:د كاملا یك‌طرفه و با حمله مداوم پرسپولیس و دفاع دائمی استقلال. بازی زیبا را قطبی كه هیچ ادعایی هم نداشت ارائه كرد و بازی ناجوانمردانه و ضدفوتبال را امیر قلعه‌نویی و بازیكنان مدام درحال تمارضش! كار به جايی رسيد كه آمار تصاحب توپ از نظرخواهی معروف برنامه نود هم جلو زد: 67 درصد به 33 درصد!
از طرفی اين بارهم قلعه‌نويی مثل حرف زدن، در تعويض هم از قطبي تقليد كرد. درحالی كه قطبی با بيرون آوردن دو دفاع و فرستادن دو مهاجم حركتي استثنايی و فراتر از فوتبال ايران برداشت، قلعه‌نويی صرفا برای آنكه مقابل قطبی كم نياورد، خيلی بی‌هنگام كوشكی را به‌جای اكبرپور در دقيقه شصت به بازی فرستاد. اگر او كمی درايت و اعتماد به نفس داشت، تيمش را هجومی‌تر مي‌چيد تا تيم بدون دفاع پرسپوليش را با گل هاي زياد ببرد.


۲ نظر:

ناشناس گفت...

واقعا شما لنگيا خيلی پرروين من خودم ميگم این امير پرسپوليس کشو بايد از استقلال انداخت بيرون نه فقط به خاطر این بازی اما شما ديگه چرت نگين خوب

اگه به جای اینکه جباريو ميکشيد بيرون جانواريو رو ميکشيد بيرونو منيعی يا مجيديو مياورد تو که الان گريتون دراومده بود
شما لنگيا به بازی علی اصغريه تيمتون ميگيد فوتبال زيبا

ناشناس گفت...

لنگی ها برین تیمتونو جمع کنید بیشتر گل نخوره!!

Free Blog CounterFMN
Free counter and web stats