۱۳۸۸ مهر ۲۹, چهارشنبه

آقای احمدی نژاد، احیانا اسم فروشگاه "هایپر استار" را شنیده اید؟

چون حافظه شما ضعیف است، باید حرف های سال ۱۳۸۵ شما را به یادتان بیاورم که به طرفداری از بازار و برای کوبیدن کرباسچی به عنوان موسس، ، شهروند و رفاه را می کوبیدید و کارشان را اخلال در اقتصاد کشور می دانستید؟!
شما می گفتید:«ما می ‌دانيم شما از چه چيزی عصبانی هستيد و علت عصبانيت خود را نمی ‌گوييد، ولی می ‌آييد و می ‌گوييد كه اين دولت واگذاری نمی ‌كند. كسانی كه در زمان خود اجازه نمی ‌دادند كه مردم بقالی داشته باشند و می گفتند كه بايد فروشگاه ‌های زنجيره‌ ای دولت
ايجاد شود و مردم از اين فروشگاه‌ های زنجيره‌ ای وسايل مورد نياز خود را بخرند، حالا مدعی شده ‌اند.
حالا که دیگر کسی عصبانی نیست جز خود شما، اماراتی های مدعی جزایر ایرانی و خلیج العربی، آزادند اینجا فروشگاه راه بیندازند و اقتصاد کشور و بقالی ها را دچار مشکل کنند!

۱ نظر:

Unknown گفت...

سلام، یارانه‌ها که یاری نمیکنند، بنزین و گاز قیمتش سر به آسمان گذاشته، خارجیها هم که تحریممون کردند، با دنیا در افتادیم بخاطر نیروی هسته‌ای، نون هم که چند برابر شده، مردممون هم که هر روز دارند بخاطر بنزین قلابی سرطان شش میگیرند ، دنیا هم با ما در افتاده ، هر وقت هم که حرف می‌زنیم میگویند این همه بدبختیها در راه و برای اسلام است. اسلامی هم که رشد میکنه هر روز، سنّی است نه مال ما شیعه ها.‌ای امام کجایی که روز قضاوت نزدیک است. خودت رحم کن بر ما.

Free Blog CounterFMN
Free counter and web stats