۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۹, چهارشنبه

باز هم دروغ های وقیحانه 20.30!


من از دوبرنامه و مجریانش حالم به هم می خورد: یکی برنامه دیروز امروز فردا که مجری آدم فروشش از اول تا آخر برنامه مهمان را وادار به فحش دادن به جنبش سبز می کند و دیگری برنامه 20.30 که تنها رسانه کثیف تر از کیهان است! متاسفانه این برنامه ها را معمولا با عذاب می بینم تا نکته هایش را دربیاورم. مثل امشب و دو نکته 20.30. 
امشب مجری برنامه با شوق و ذوق گفت که وکیلی راد که به اشتباه بازداشت شده بود، وقتی فرانسوی ها به اشتباه شان در قاتل بختیار شمردنش پی بردند، تبرئه و آزاد شد! او نگفت که جرم وکیلی راد در فرانسه محرز بوده و فقط و فقط طبق قانونی که اجازه می دهد مجرم زندانی بعد از گذشت دو سوم مهلت حبس طبق نظر قاضی آزاد شود، از زندان بیرون آمده. آیا 20.30 جرات بیان حقیقت را دارد یا می خواهد تا آخر حیاتش با دروغ مردم را فریب دهد؟
نکته دوم جایی بود که خبرنگار این لجن نامه 20.30 از وزیر کودتاچی ارتباطات پرسید که آیا دکل های غیرقانونی بی تی اس برای مردم ضرر دارند یا نه! این یعنی احمق فرض کردن و منحرف کردن سوال اصلی که این است: تاثیر پارازیت های خانه خراب کن بر جان و سلامت مردم چیست؟ اما از آنجا که از نظر وطن فروشان 20.30 اصلا پارازیت در ایران وجود ندارد، بزرگ ترین دغدغه شان فقط دکل های بی تی اس است!

۱ نظر:

ناشناس گفت...

سلام
لطفا به وبلاگ من سر بزنيد و نظر خود را در مورد قالب و محتوي وبلاگم بگوييد
و اگر مايل بوديد در تالار گفت و گوي وبلاگ عضو شود و مطالبي که دوست داريد قرار دهيد و هر ماه جايزه دريافت کنيد
منتظر شما هستم
manuelaarcuri.blogfa.com

Free Blog CounterFMN
Free counter and web stats