۱۳۸۹ فروردین ۲۸, شنبه

آقای "اخراجی ها"، احتمالا شما همرزم احمدی نژاد در جبهه نبوده اید!؟

امروز صبح مسعود ده نمکی مهمان شبکه یک بود تا به سوالات جلال سمیعی، مجری معروف تپل برنامه "حرف اضافه" درباره فیلمسازیش پاسخ دهد. مجری شوخ برنامه با شیطنت از ده نمکی خواست از کارش پیش از فیلمساز شدن بگوید. گرچه می دانیم منظور او دوره معروف "چماقداری" ده نمکی بود، اما او خودش را به کوچه علی چپ می زد و می گفت که پیش از فیلمساز شدن کارش رسانه ای بوده است! 
اما از آن جالب تر وقتی بود که صحبت از اخراجی ها و نحوه تبلیغات دشمن در جنگ شد. ده نمکی هم جوگیر شد و اشاره کرد که در جبهه دشمن با شیوه های مختلف "علیه ما" تبلیغ می کرد و با هلیکوپتر "برای ما" کاغذ و اعلامیه پخش می کرد! احتمالا ده نمکی یادش رفته که مثل رییس متقلبش احمدی نژاد - که قالیباف سکه یک پولش کرد و درباره اش گفت که اگر حتی یک روز سابقه جبهه داشت، تا به حال همه دنیا را خبردار کرده بود!-هرگز پایش به جبهه نرسیده و بارها براین موضوع تاکید شده که ضعف اصلی اخراجی ها 1 و اخراجی ها 2 عدم شناخت ده نمکی از جبهه و فضای آن بوده که کوچک ترین ربطی با لودگی ها و فضای مسخره اخراجی ها ندارد. معلوم است که در این فضای مملو از دروغ صداوسیمای ضرغامی ده نمکی هم مثل احمدی نژاد خودش را رزمنده جلوه بدهد تا ادعاهایش درباره فیلم اخراجی ها غلط جلوه نکند.

۲ نظر:

ناشناس گفت...

ده نمکی حرومزاده تو هم عین احمدی نژاد حرومزاده ای روزی رو میبینم که مردم ایران گلویه تو و زنوبچه حروم لقمه و حرومزاده تونو با تبر پاره میکنند
مرگ بر حزب بعث سپاه

ناشناس گفت...

اونوقت فرق مزدبگیرای چماق به دست با مردم عادی و من و تو چیه ؟

Free Blog CounterFMN
Free counter and web stats